Autorka:

Moje zdjęcie
"Pa­piery nig­dy nie mówią całej praw­dy o człowieku." Twitter: @Magdab_1998

środa, 20 listopada 2013

!!!

Dzisaj w szkole doszlam do pewnego wniosku. Jakiego? A takiego: ten blog to jedna wielka porazka :) Postanowilam go dalej nie kontynuwac, tylko od razu zalozyc, a raczej udostepnic wam, nowego bloga. Mam pewien pomysl na niego u mam nadzieje, ze wypali, a wam sie spodoba. Dlatego tez w weekend zaczne go. Bedziecie go czytac? Jesli tak to prosze o komentarz. Chcialabym zobaczyc czy warto go pisac :) Jest to dla mnie wazne, poniewaz nie chcialabym, aby byl pisany od tak - tylko po to, zebym pisala.
Tego bloga zostawie w swietym spokoju. Wiem, ze osiagnal on bardzie wielki sukces za co wam bardzo dziekuje! Nawet nie wiecie jak mi sie mordka cieszy, kiedy to wszystko widze. Jest mi z jednej strony smutno go zostawiac, ale... musze. Po prostu wiem, ze nie uda mi sie go dalej ciagnac. Nie wiem, moze ktos z was by go chcial? ;) Wiem, ze nie, bo to jedna wielka porazaka, jak juz mowilam.
Podsumuwujac!
1. Nowy blog zaczne w weekend. Musze go jeszcze troche dokonczyc.
2. Ten blog zostaje w weekend oficjalnie skonczony, choc nie bedzie mial zakonczenia. ;)
3. Prosilabym o komentarz czy bedziecie czytac nowego bloga! To jest bardzo wazne dla mnie :)
4. Chcialabym wam jeszcze powiedziec, ze blog (My Little Big World) zostal chwilowo zawieszony. Musze nad nim popracowac troche. Obiecuje, ze go przywroce. :)

A co do waszych blogow... Nadrobie wszystko w najblizszym czasie. Znaczy... Skomentuje, poniewaz czytam je regularnie, ale na telefonie, a tam nie zawsze da sie skomentowac :( Nie jestescie zli?

To bylby na tyle. Mam nadzieje, ze nie obrazicie sie na mnie za takie plany i nie zostawicie mnie samej.

Dziekuje za uwage,
Magda xx

6 komentarzy:

  1. Jestem smutna :/ Ten blog jest wspanialy ;(( lza mi się w oku zakrecila jak zobaczylam ta notke :// Szkoda ze nie chcesz go kontynuować, zakochalam się w tym opowiadaniu. A co do nowego bloga to oczywiście ze będę go czytac. Juz się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli też o TW to jestem chętna do czytania, chociaż jetem dopiero przy 14 rozdziale

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chcę żebyś ten blog kończyła :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mi smutno :( To jedno z moich ulubionych opowiadań. Ostatnio sporo wygasa śmiercią naturalną. Dlatego zawsze doradzam napisanie sporego zapasu, żeby czytelnicy nie płakali po nocach (no płakać nie będę, bo zaczniesz pisać coś nowego :)). W każdym razie na pewno będę czytać. Podeślij mi tylko linka, bo z tymi próbnymi maturami to jestem bardziej nieogarnięta niż zwykle i mam mało czasu, a nie chcę niczego przegapić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi smutno, ale to nie pierwszy blog krórego nie kończysz, a za to jestem trochę zła. Czekam na kolejny blog. Inne dziewczyny najpierw piszą blog w całości na komputerze lub w zeszycie, a dopiero póżniej dodają rozdziały, tak jest znacznie lepiej,

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego bloga! ;3
    http://ada-and-marco.blogspot.com/?view=timeslide

    OdpowiedzUsuń