Autorka:

Moje zdjęcie
"Pa­piery nig­dy nie mówią całej praw­dy o człowieku." Twitter: @Magdab_1998

niedziela, 25 sierpnia 2013

I'm back! :)

Wszem i wobec ogłaszam, iż w końcu wróciłam z gór! Cieszycie się? :) Ja bardzo! Tęskniłam, wiecie? Całe dwa tygodnie chodziłam po górach. Przeszłam... dość sporo. Około 100 km? :D Jeszcze nie liczyłam. :)
Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzali mojego bloga, kiedy mnie nie było. Dziękuję wszystkim, którzy zostawili po sobie ślad pod ostatnim postem. Przyznam się, że liczyłam na więcej, ale i tak jestem bardzo wdzięczna za te 10 komentarzy! Jesteście po prostu cudowni. ♥
Rozdział powinien pojawić się niedługo, to znaczy jutro - jeśli będę miała czas - albo we wtorek. To się jeszcze okaże. :) Na razie się z wami żegnam i życzę miłej nocy! 
Magda ♥

3 komentarze:

  1. WRÓCIŁAŚ!!!! jeju, kolejna cudowna wiadomość :D Ja też tęskniłam. ;c Ale już jesteś ;3 Mam nadzieję, jesteś zadowolona z wyjazdu :) I czekam na rozdziałek.♥ Dobranoc misia.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sie ciesze że wróciłaś !!
    Tesknilam ^^
    Fajnie było?
    Ja bym chciała żeby rozdział był dzisiaj heh ^^
    Prosze ;)
    Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie wróciłaś jak nie czytam opowiadań to nie mam co robić w tej Anglii
    Fajnie było?
    Czekam na kolejną część :-)<3

    OdpowiedzUsuń