Autorka:

Moje zdjęcie
"Pa­piery nig­dy nie mówią całej praw­dy o człowieku." Twitter: @Magdab_1998

wtorek, 27 sierpnia 2013

Rozdział 34

Maddie

Tom poszedł na górę się ubrać, a cała nasza zgraja zajęła miejsca w salonie. Siedzieliśmy w ciszy. Każdy patrzył się po sobie. Nie wiedzieliśmy co ze sobą zrobić. Dopiero, kiedy do salonu wrócił Tom, postanowiliśmy obejrzeć jakiś film. Postawiliśmy na Sinister. Wiem, że źle robię oglądając horror, ale chłopcy nic innego nie mieli... Cóż, obok mnie siedzi Jay i Nath, więc jakby co schowam się za nich.
Na moje szczęście była wczesna pora. Osiemnasta? Eh, nie ważne. Max włączył film, a Tom przygotował popcorn. Przyniósł także piwo dla każdego z chłopców, a mi wręczył sok pomarańczowy. Max z Tom'em zajęli miejsca na podłodze, Siva na fotelu, a ja z Jay'em i Nath'em na kanapie.
Film się zaczął, a ja już po kilku pierwszych scenach się bałam... Chwyciłam poduszkę, którą wcześniej trzymał Nathan i zasłoniłam nią oczy wtulając się w Jay'a. Chłopaki zaczęli się ze mnie śmiać za co oberwali w tył głów.
- Nie śmieszne - powiedziałam.
- Śmieszne - zaprzeczył Tom, którego znów uderzyłam w tył głowy. Zamknął się i dalej oglądaliśmy film. Nie oddałam nikomu mojej poduszki, a sok rozlałam... Niechcący!
W końcu, po kilku godzinach męczarni, film się skończył i mogłam odetchnąć z ulgą. Spojrzałam na zegarek. Dochodziła 21, więc powinnam wracać do domu. Nie chciałam jednak iść sama, ponieważ się bałam. Jednak żadem z tych ciołków nie chciał mnie odwieźć ani odprowadzić. Postanowiłam podręczyć Nath'a. On zawsze ulega...
- Nathan - podeszłam do niego. - Wiesz, że jesteś taki kochany, uroczy, cudo...
- Dobra, chodź - powiedział łapiąc mnie za rękę i podprowadzając pod drzwi. Założył na siebie kurtkę i wyszliśmy.
- Hm, szybko poszło - wyszczerzyłam się. Podeszliśmy do samochodu Nathan'a i wsiedliśmy do niego. Chłopak odpalił silnik, a następnie ruszyliśmy w drogę. W tle grało cicho radio, a my siedzieliśmy w ciszy. To źle. Zawsze rozmawiamy, nawet na najgłupsze tematy, a teraz? Cisza...
- Ehm, Nath - zaczęłam - gdzie jest Ava? Wróciła do Gloucester? - Spytałam się go. Kiedy byłam u chłopców w domu, nie zauważyłam Avy. Byłam pewna, że wróciła.
- Nie - odpowiedział i skręcił. - Wyjechała do Nowego Jorku, bodajże do swojej babci? - Spojrzał na mnie i przymrużył oczy.
- Avan też tam jest. - Powiedziałam i się uśmiechnęłam na wspomnienie Avana. Nathan tylko przytaknął. Widziałam, że dalej go nie lubił, ale starał się tego nie okazywać. Chociaż tyle...
W końcu dojechaliśmy na miejsce. Pożegnałam się z Nathan'em i wysiadłam z samochodu, ale coś mnie tknęło i zanim odjechał, wróciłam do niego. Spojrzałam na bruneta i szeroko się uśmiechnęłam.
- Wjedziesz? - Spytałam pokazując na dom. Nath znów przytaknął głową i zgasił samochód. Razem wyszliśmy z niego. Podeszliśmy do drzwi i... otworzyliśmy je! Zaskoczyłam was, nie? Po cichu, mijając siedzących w salonie mamę i Michała, poszliśmy na górę do mojego pokoju. W nim znajdował się Paul. Nie powiem, trochę mnie to wkurzyło. Paul jest u mnie w pokoju, tylko wtedy kiedy chce pograć na komputerze.
- Hej młody - Nathan przywitał się z moim bratem.
- Cześć Nath - odpowiedział mu, nie odrywając wzroku od komputera. Zaśmiałam się i klapsnęłam na łóżko, a obok mnie usiadł Nathan. Paul dalej nie chciał wyjść, więc my i Nath milczeliśmy i nie rozmawialiśmy. Nie lubię, kiedy ktoś 'podsłuchuje' moje rozmowy, a teraz wiem, że Paul ewidentnie chciał to zrobić. Co z tego, że jest młody? Na każdego trzeba uważać...
Miałam już dość tego milczenia, dlatego postanowiłam, że zamiast rozmawiać to popiszę z Nathan'em. Nie, nie smsy. Z szafki wyciągnęłam zeszyt i dwa długopisy. Wróciłam na swoje miejsce i napisałam na jednej z kartek: "Czas na twoją spowiedź :D" i podałam Nathan'owi. Ten się uśmiechnął od nosem i odpisał mi. Wiedział dokładnie o jaką "spowiedź" mi chodziło, o opowiedzenie mi co słychać u niego. Logiczne, nie? I tak zaczęliśmy pisać. Po godzinie Paul poszedł, a my mogliśmy już normalnie rozmawiać. Zajęło nam to długo. Tak długo, że zasnęliśmy...

__________________________

Przepraszam, przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam. Ten rozdział jest nudny, głupi, beznadziejny, krótki... Do dupy.
Musieliście tak długo na niego czekać, a ja was zawiodłam. Przepraszam, naprawdę...
Mam dla was pewną propozycję. Nie wiem czy mogę tak to nazwać, ale nie ważne. Jak wiecie na moim blogu jest muzyka z piosenkami chłopców. Jednak co chwila wychodzi ich nowa piosenka, a mi się nie chce tego zmieniać, więc postanowiłam, że wspólnie wybierzemy 15 piosenek, które będą na liście. W komentarzu napiszcie swoje propozycje piosenek (co najmniej 5-6 piosenek), a potem wybiorę 15 z nich ;) Co wy na to? Pomożecie mi? :)
Do następnego!
Magda. ♥

13 komentarzy:

  1. Nie zawiodłaś, cause rozdział jest se manifik ( tak to się czyta ale nie wiem jak się pisze, więc ciii! XD )
    Nigdy nie obejrzę tego filmu, za żadne skarby!
    Też kiedyś tak zrobiłam jak siedziałam w pokoju z koleżanką, a nie chciałam gadać przy siostrze lol.
    No cóż czekam na nexta i weny! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam! Zapomniałam o piosenkach!
      1. Warzone
      2. We Own The Night
      3. Satellite
      4. I'll be your strenght
      5. Glad you came bbe! XD
      6. The Wanted - Let Me Love You (Cover) - Biz Sessions
      7. Lawson - Brokenhearted ft. B.O.B.
      Do zobaczyska B| - emotka z FB ! XD

      Usuń
    2. Zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger Award! Huhuhu gratulację ^^ Więcej informacji pod rozdziałem http://pamietnik-janette.blogspot.com/2013/08/rozdzia-5.html#comment-form ;) Xx

      Usuń
  2. Rozdział jest spoko nie narzekaj , a co do piosenek to na pewno :
    1.Warzone
    2.Glad you came
    3.Chasing The Sun
    4.I'll be your strenght
    5.I Found You
    6.Lightning
    7.Made
    8.Replace your heart
    9. Satellite
    10.Bring it home
    11.All Time Low
    12.Iris
    13.Dagger
    14.WOTN
    15.Ariana Grande - Almost Is Never Enough ft. Nathan Sykes
    To moje propozycje mam nadzieję , że chociaż kilka z nich wybierzesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Huhuhuhu ja się pytam co tak krótko, mendo mała ty, co?! Za krótko jest, stanowczo za krótko! ;c
    Następny rozdział ma być długaśny! Widzisz co czytasz? Jak nie to Ci to jeszcze przeliteruję XD D-Ł-U-G-A-Ś-Ń-Y, kapiszi? XD
    Ten horror... nie oglądałam go i hym... nawet nie chcę go oglądać :D Po co mam zachowywać się jak Maddie? ;> Wystarczy mi, że sama w sobie jestem głucha i ślepa jak śledź XD
    Co do akcji z Paulem w jej pokoju i pisemną rozmową... ZNAM TO! Mam starsze rodzeństwo i tym bardziej próbują podsłuchiwać, lol XD

    I czy serio mam Ci WYBRAĆ tylko KILKA tych piosenek?! *o* Yhh...-.-'
    1. Satelite
    2. Last to know
    3. Lie to me
    4. Mad man
    5. Rocket
    6. I'll Be Your Strenght
    7. Glad You Came
    8. We Own The Night
    9. Iris
    10. Let Me Love You
    11. Fight For This Love

    KONIEC! STOP! BO ZARAZ WSZYSTKIE CI WYMIENIĘ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam film o Chińczyku co pluje krwią... Głupi Chińczyk, biedna ściana! -.-' MAGIC.♥ DODAŁA ROZDZIAŁ!!! * happy dance i taniec na stole I'm Sexy And I Know It* (dobraaaaaaa wszyscy wiemy, że w wykonaniu Jay'a wychodzi najlepiej ^^ Z ciekawości zobaczyłam ten horror... Chyba się rżną, nie oglądam, myślałam, że coś o duchach xD Tom Ty cioto ofiarna... Jesteś ciotą ofiarną xD Co?! Poduszką go?! Tylko??!! RILI?!?!!?! Omg.. Ja to bym mu od razu wazonem przydzwoniła xD No, ale wybaczam, pewnie wazonu pod ręką nie miała ^^ Wyczuwam coś pomiędzy Avą i Avanem.. No hellloł! Są w jednym mieście kurna i na pewno się spotkali i na pewno byli już razem w hotelu, więc teoretycznie mogą już nie wracać!!!!!! A tutaj sobie Maddie z Nathem ułożą słodko życie razem z gromadką małych dzieciaczków. ;3 Wiem, co to znaczy mieć rodzeństwo, które podsłuchuje i to niekoniecznie młodsze...;_; Zasnęli? Razem? W jednym łóżku?! Nooooo nieeeeeeeeeeeeeeeee! A ja liczyłam na sexytime, łeeeeeeeeeeee ;c Rozdział fantastyczny! :* NIE JEST NUDNY, NIE JEST GŁUPI ANI NIE JEST BEZNADZIEJNY (bo krótki owszem!) ALE NA PEWNO NIE TO INNE!!! I weź tak nie gadaj, bo muszę Cię zmartwić, że nikogo nie przekonasz tymi głupotami które gadasz :P I nie masz za co przepraszać! :3 Ja kocham ten rozdział jak każdy, który napiszesz, bo są świetne. ;3 I tylko czekam, aż Maddie będzie z Nattym ^^
    Lista piosenek mówisz? Okej. :)
    1. Lightning (o tą wręcz błagam! *o* ♥♥♥)
    2. We Own The Night
    3. Drunk On Love
    4. Replace Your Heart
    5. Cover Fill A Heart
    6. Cover For The First Time
    7. I Found You
    8. Heart Vacancy
    9. Last To Know
    10. All Time Low
    11. Dagger
    To tyle, takie małe my love :3 Do następnego.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przypomniałam sobie o najlepszym..
      12. Cover Fix You ♥♥♥

      Usuń
  5. rozdział jest super:)zresztą jak zawsze ;P
    moja lista piosenek to:
    almost is never enough-ariana grande ft. nathan sykes
    warzone
    i found you
    we own the night
    heart Vacancy
    let my love you(cover)
    satellite
    dagger

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię :* A ROZDZIAŁ MEEEEEEEEGA :*
    girlletmeloveyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasnęli? Nie... Myślałam, że spowiedź doprowadzi do grzechu :P No ale, dłuższe oczekiwanie wzmaga apetyt. Tak jak moje oczekiwanie na rozdział, który był krótki, ale na pewno nie nudny. Super opisałaś wspólne oglądanie horroru. Ja uwielbiam ten gatunek, więc akurat bym po gaciach nie sikała, ale czasami można sobie skórę zjeżyć. No i Paul, to małe ciekawskie jajo, haha.
    Krótki rozdział to i mój komentarz krótki. Mam nadzieję, że wyjazd się udał.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa... Piosenki!
      1. Glad You Came
      2. Warzone
      3. We Own The Night
      4. Replace Your Heart
      5. Last To Know
      6. I Found You

      Usuń
  8. Nominowałam Cię do the Versatile Blogger :) http://sylwiasykes.blogspot.com/
    wow ! wpadłam tu przypadkiem i powiem szczerze . Dobrze zrobiłam :) ! Kocham twoje opowiadanie :* ! Do zobaczenia i weny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział jest super, ciekawy i ta końcówka o Avie i Avanie maja takie same imiona prawie, że to niech bd razem XDDD
    Teraz tak, przepraszam, że nie komentowałam wcześniejszych i nie będę komentować następnych rozdziałów..
    Czasami może pojawi się mój kom, ale to rzadko bo zaczyna się rok szkolny, a ja idę do ponadgimnazjalnej szkoły, więc nie będzie już czasu..
    Ale wiedz, że zawsze będę czytać na telefonie...
    Niestety tam nie mg skomentować ;c
    A co do piosenek to oczywiście moja ulubiona "Hi & Low"

    OdpowiedzUsuń