Autorka:

Moje zdjęcie
"Pa­piery nig­dy nie mówią całej praw­dy o człowieku." Twitter: @Magdab_1998

piątek, 30 sierpnia 2013

The Versatile Blogger Award

W końcu znalazłam czas, aby zabrać się za The Versatile Blogger Award. Naprawdę nie wiem, za co one, ale dziękuję wam z całego serca! A więc zaczynam :)

Uczestnik powinien:

1. Podziękować osobie za nominacje, dzięki której został włączony do gry.
A więc. Z całego mego serduszka dziękuję:

2. Pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Award.

Ta da! :)


3. Ujawnić 7 faktów dotyczącej swojej osoby.
W moim przypadku będzie to 49, ponieważ mam 7 nominacji. Ola Boga!

1. Nazywam się Magda i mam 14 lat.
2. Mieszkam w Warszawie.
3. Uwielbiam wyjeżdżać (wszędzie gdzie się da).
4. Moim ulubionym miejscem na spędzanie wakacji w Polsce są góry. 
5. A propos gór. W tamtym roku się zgubiłam. :D
6. Coraz bliżej końca wakacji. Nie jestem z tego zadowolona, ponieważ w tym roku kończę gimnazjum...
7. Jak już szkoła, to się wam pochwalę, że w przyszłości chcę zostać nauczycielką. :)
8. W domu mam zoo! Chomika, kota, rybki i papużki.
9. Ostatnio popsułam telefon. Spadł mi z biurka...
10. Mam młodszego brata, który mnie co chwila wkurza. -,-
11. Nienawidzę kiedy ludzie kłamią mi prosto w oczy, a ja i tak znam prawdę. 
12. Wczoraj byłam na filmie Dary Anioła: Miasto Kości. Polecam! Świetny film i świetni aktorzy. ;) Czekam na kolejne części i lecę do Empika kupić książkę!
13. Lily Collins i Jamie Campbell Bower są moimi ulubionymi aktorami (właśnie od wczoraj, kiedy ich poznałam :D) oraz znany na całym świecie Iron Man, czyli Robert Downey Jr.
14. Oprócz The Wanted mam również innych ulubionych wykonawców, m.in: Little Mix. Room94, Lawson oraz Conora Maynada. Lubię też Austina Mahone, ale nie jestem Mahomie. :D
15. Moją ulubioną polską piosenkarką jest Margaret i Ewelina Lisowska.
16. Byłam na nagraniu X-Factora, ale jakoś inaczej. Do tej pory nie ogarniam. XD
17. W tym roku szkolnym dostałam dyplom z wf za godne reprezentowanie szkoły w zawodach sportowych. Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że ja nie ćwiczę na wf, mam 3 i nie byłam na żadnych zawodach. :)
18. Mam follow od The Wanted i Room94. :P
20. Pominęłam 19 punkt. 
21. Uwielbiam kolor czerwony, czarny, niebieski i biały orz fioletowy.
22. Na wakacjach w górach (w tym roku) zabiłabym się przez kota. #LongStory XD
23. Razem z tatą postanowiliśmy biegać w wakacje, ale... nam to nie wyszło, dlatego biegamy od pierwszego piątku/a/e, nie wiem jak to odmienić, września.
24. Mam przyjaciółkę, z którą znam się od piaskownicy. :')
25. A z drugą znam się z przedszkola. :')
26. Kocham was! ♥
27. Mój Twitter to @Magdab_1998 :) (Proszę o follow :D)
28. W prawym dolnym rogu komputera, mam takiego fajnego chomiczka z chomikuj.pl ^^
29. Najbardziej lubię płacić pięciozłotówkami oraz 20zł. To jest dziwne, wiem. XD
30. Kupuję każde Bravo.
31. Nie lubię liczny 31.
32. I 32 też...
33. A 33 lubię. :D
34. Moim ulubionym batonem jest Prince Polo.
35. Nigdy nie jadłam krewetek, ale wiem, że ich nie lubię.
36. Mam różowe słuchawki ._.
37. Lubię słuchać w Esce programu 'Ani tak, ani nie' :D
38. Sądzę, że Sykes to kradziej (zabrał mój pasek, kamizelkę i nawet szczoteczkę!) i korniszon! (#LongStory XD)
39. Moim ulubionym coverem chłopców jest Fill a heart oraz For the first time. :)
40. Uwielbiam Gwiazdkę!
41. Ale już mniej Wielkanoc. XD
42. Potrzebuję remontu pokoju...
43. Kiedyś byłam fanką Ich Troje. Do dziś pamiętam niektóre ich piosenki! 
44. Mam ponad 400 piosenek na telefonie i 5000 zdjęć. :)
45. Jestem praworęczna.
46. Kiedyś naskarżyłam tacie na mamę. :D
47. Noszę dwa pierścionki, z którymi nigdy się nie rozstaję.
48. Mam 3 dziurki w jednym uchu i planuję zrobić sobie czwartą.
49. W przyszłości chcę wyjechać za granicę i tam zamieszkać. :D

Skończyłam! :D I'm so happy right now :)

Ostatni punkt dotyczy nominowania innych blogów, ale niestety brak czasu nie pozwala mi już tego zrobić. Przepraszam was za to.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za nominacje. Jestem szczęśliwa, że podoba wam się mój blog i, mam nadzieję, z chęcią go czytacie. :)

Magda. ♥

Ps: Rozdział powinien pojawić się niedługo, a jutro postaram się dodać na drugiego bloga (http://my-little-big-world-story.blogspot.com/). Zapraszam do zaglądania na niego i komentowania, jak również na tego :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję zasłużonych nominacji.♥ Mamy kilka rzeczy wspólnych ^^ Czekam na rozdziałek ♥

    OdpowiedzUsuń