Autorka:

Moje zdjęcie
"Pa­piery nig­dy nie mówią całej praw­dy o człowieku." Twitter: @Magdab_1998

niedziela, 26 maja 2013

Już niedługo!

Wielkimi krokami zbliża się 1 czerwca! :D Jest to wspaniały dzień dla dzieci tych małych i tych dużych, ale dla mnie to jest jeszcze bardziej wyjątkowy dzień! Tego dnia założyłam bloga i będzie on obchodził swoje 1 urodziny! ;) Już nie mogę się doczekać ^^ Na ten dzień mam dla was małą niespodziankę. ;) Mam nadzieję, że wam się spodoba ^^
Będę miała też do was pewną próbę... ;D
Kocham was, Magda <3

3 komentarze:

  1. to ja już czekam na tę niespodziankę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo lubię to święto, bo jakoś nie widzę sensu w obchodzeniu takiego święta. Dziwna jestem. xd Ale teraz zdecydowanie obchodzę! :D Urodziny Twokego bloga + jakaś niespodzianka. Mmmm będzie co oblewać! :D Już nie mogę się doczekać. :3 I do następnego rozdziału oraz niespodzianki.♥

    Pisane przy: http://www.youtube.com/watch?v=mGbdc8xG_RI&feature=share&list=RD02J57tpGSIlTs

    OdpowiedzUsuń
  3. To już rok? Gratulację! Nie mogę się doczekać niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń