Autorka:

Moje zdjęcie
"Pa­piery nig­dy nie mówią całej praw­dy o człowieku." Twitter: @Magdab_1998

niedziela, 20 stycznia 2013

8 miesięcy bloga! <3

Minęło 8 miesięcy odkąd jestem z wami! Odkąd wy czytacie te moje bzdury! :3
Razem dobilismy ponad 10 tys. wyswietleń! :D Aktualnie mojego bloga obserwuje 29 osób <3 29 wspaniałych osób :3 Łącznie mam 153 komentarze :D
Pisałam tu 3 opowiadania, jedno skończone, drugie nie, wiadomo... Bark weny :c Ale teraz jest trzecie, które mam nadzieję, że podoba się każdemu kto tu zaglada C:
Mam nadzieję na więcej wyswietleń i coraz więcej obserwatorów! ;*

Co do nastepnego rozdziału, powinnien się pojawić na dniach :D
Jak pewnie zauwasyliscie, zmieniłam nazwę konta na bloggerze :D Ale to dalej ta sama Miu, tylko z inną nazwą xD
Kolejną rzeczą jest wygląd bloga :D Podoba wam się? ;) Dlugo myslalam nad tym, kilka razy mi sie nie zapisało i musiałam tworzyć go od nowa z dobrą godzinę ;D
Są również zakladki. Jak ktoś z was chce być informwany na TT, proszę niech wejdzie w zakladke " Informowani " i napisze mi swojego TT :3
Może ktoś z was chciałby porozmawiać lub zadać pytanie na ask.fm?
TT: @Magdab_1998
GG : 36644225
Ask.Fm : ask.fm/Magdab1998 ( mam nadzieję, że dobrze pamietam link xd )

To chyba na tyle :D Do napisana! <3

3 komentarze:

  1. Gratulacje!! :D
    Oczywiście, że podobają mi się Twoje blogi ;>
    Warto było męczyć się godzinę nad wyglądem bloga, bo wyszło Ci to rewelacyjnie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :*
    Wszystko w pełni zasłużone. Zmiana szablonu i nagłówka miła dla oka, taka świeża... Ogólnie życzę kolejnych 10 tys. wyświetleń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. BRAVO!:*
    Chyba każdemu podoba się twój blog, oczywiście, ci którzy go nie lubią, są chorzy psychicznie, ślepi, lub nie znają się na pisaniu.=) Wygląd i nazwa są super.^^

    OdpowiedzUsuń