Autorka:

Moje zdjęcie
"Pa­piery nig­dy nie mówią całej praw­dy o człowieku." Twitter: @Magdab_1998

wtorek, 24 lipca 2012

rozdział XIII !

siedziałam na schodach, gdy usłyszałam trzask drzwi. gdy sie odwrocilam zobaczylam wybiegajacego z domu chlopaka. nie zdazylam go zatrzymac.
siedzialam tam jeszcze dlugo, gdy nagle zaczl padac deszcz. podeszlam pod dach i rozejrzalam sie. w oddali dostrzegłam postać. po długim przyglądaniu się stwierdziłam, że to Nath.

- przepraszam za moją mamę. - powiedział i nie dał mi dojść do słowa. otworzył drzwi i zaprosił mnie do środka. w kuchni stała jego mama. po twarzy chłopaka stwierdziłam, że nie chce z nią rozmawiać. udaliśmy się do swoich pokoi...
Następnego dnia wstałam wcześniej i do tego nie wyspana. nie mogłam zasnąć. nie wiem czemu.
ogarnęłam się i wyszłam z pokoju. zeszłam na dół, ale była tylko tam mama chłopaka.

- dzień dobry... - powiedziałam. ona się do mnie uśmiechnęła. podała mi talerz z kanapkami ( xd ). usiadłam przy stole i zaczęłam jeść. ona usiadła na przeciwko mnie i patrzyła się w moja strone. uśmiechnęłam się do niej. nie odzywałysmy sie do siebie. nagle ona sie mnie spytala co sadze o jej synu. i wtedy uslyszalysmy kroki. to byl Nath...
Po zjedzonym sniadaniu poszlismy do siostry chlopaka. na miejscu bylismy po jakis 15 minutach. ' mieszkala ' ona w bloku, ktory byl zaniedbany. weszlismy do srodka.

- rozgoscie sie. - powiedziala jej wspollokatorka. skads ja kojarzyłam, ale nie mogłam sobie przypomnieć skąd. - jess, zaraz przyjdzie. - i znikła... po chwili czekania doszła do nas siostra chłopaka.

- jestem jessica. - przedstawiła się i podała mi rękę.

- Emily... - powiedziałam

- ty jesteś dziewczyną tego o tu - wskazała na Nathana.

- ludzie! co wy z tym macie?! - wydarł się Nath. obie się zaśmiałyśmy. rozmawialiśmy jeszcze długo. pod koniec dołączyła do nas przyjaciółka Jess.

- my się jeszcze nie znamy? - powiedziała do mnie - Jestem Amy..

- Ja Emily... Ale chwila my się znamy...

*****************
huhuhuhuhu ^^ no i coś wyszło :D jak zwykle 2 kom = nowy rozdział. specjalny dedykt dla mojej przyjaciółki, ktora siedzi obok mnie i użyczyła mi kompa ;D Dzięki Ci za to xd
ps. 1. przepraszam za bledy, ale nie chcialo mi sie uzywac przycisku 'alt' xd
2. dziękuje za 10 obserwujących
3. jeszcze tylko troche i 1000 wyswietlen
4. nie zapomnijcie o drugim blogu ^^

2 komentarze:

  1. świetny! :]
    Ciekawe skąd dziewczyny się znają... :D
    Szybko pisz next'a. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za dziewczyna!!
    Muszę wiedzieć!!
    Dawaj następny ;**
    Rozdział jak zwykle super ;)
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń